keskiviikko 31. toukokuuta 2017

Johan se taas onkin jo aika postata


Hei. ^w^
Mulla on nyt tainnu käyä pieni moka... En nimittäi oo postaillu viimeks ku sillon, kun lumet oli vielä maassa. D: Okei, lumet lähti pois vasta josku kuu sit, mutta hyss. Tosiaan, postailtua ei oo tullu. Syynä pidän sitä, että oon ensinnäki panostanu ny kouluun enemmän ku syksyllä, jotta saisin numerot pysymään tai mahdollisesti nousemaan. Suurin osa numeroista, jotka ollaan saatu tietää, on pysyny, kuviksen numero nousi numerolla. Anyways, onhan viel monta numeroo, joita en oo saanu tietää ja ne numerot saanki tietää vasta sitte, ku saan todistuksen.
Toinen syy on taas se, et mulla paleltu kädet kun viimeks kävin talvella kuvaamassa. Joo, ei ollu hauskaa. Itseasiassa, en oo tainnu niitäkään kuvia julkasta, haha.
Millien kaulatappikin katkes yhel kuvausreissul, mutta uuden vaihdoin jo samana iltana. Ihan pakko tunkee nyt kuva päättömästä Milliestä tähän väliin, kun en yhtäkään sellaista kuvaa oo julkassu, enkä mitään muutakaan kuvaa kyseiseltä kuvaisreissulta.


Jotenki tosi hupaisan näköinen tuo, kun pää on vieressä. :D Vois kuitenkin tästä jatkaa jo niihin kuviin, jotka tänään oon ottanu.















Osassa noista kuvista on jotain niin kesäistä, että tää myöhässä oleva kevät ei ees näytä keväältä, vaan kesältä. Toisissa kuvissa taas tuo kuollut ruoho, joka ei oo vielä peittyny uuden ruohon sekaan, näkyy selvästi. Anyways, jos juhannuksena sataa lunta, on mun kaveri luvannu, että saan työntää hänet laiturilta järveen. Jään innolla odottamaan juhannuksen lumisateita. :D

Pihalla tuuli niin paljon, että Millie kaatui. Tän ainakin mun mielestä hilpeän kuvan tunnelmiin onkin sitte hyvä päättää tämä postaus. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti